tisdag, september 21, 2010

Såhär äre va

Ibland får jag en känsla av att jag oftare borde förklara att mina inlägg skrivs med ganska mycket humor, spontanitet och kanske framförallt överdrift. Inte nödvändigtvis alla samtidigt dock, men någon av dessa komponenter finns alltid med. Det här är sanning och osanning på samma gång. Det är känslor gånger hundra och åsikter i 200 knyck. Det är skrivet för att verka spännande och det är skrivet för att det ska kännas. Den här bloggen är både så mycket och så lite Hanna den kan bli på samma gång. Försök därför att inte tolka in i texter som kan verka uppenbara. Sanningen är nämligen att de ibland kan vara så invecklade att jag nästan inte själv förstår dem. De bara är, och de är mycket.

ps. Jag trivs bra i Sundsvall, men saknar mina kompisar ibland. Det är helt sant. ds.

1 kommentar:

Marielle sa...

Haha got ya ;P