måndag, september 27, 2010

Jag gjorde en presentation av mig själv att läsa upp inför klassen.

Jag är bokstavskombinationer, nörderi och mindre fäshion än du tror. Jag har två katter, inga moderskänslor och en moderatstorebror.

Jag är nöjesskribent och kulturtant på samma gång. Jag har aldrig gillat att bära långkalsong.

Jag är petig med maten och shoppar som få. När jag dansade balett lärde jag mig stå på tå.

Jag har ridit hästar, spelat basket, spelat fotboll, spelat teater, dansat, sjungit och stått på scen, och fick redan när jag var 18 år lära mig stå på mina egna ben.

flyttade jag till Sandö för att lära mig akut omhändetagande och samhällsräddningstjänst, ni ska trots detta inte från mig förvänta er någon vidare spänst.

Efter det satsade jag mina kort på musikal, men som ni märkt blev det inte mitt slutgiltiga val.

Just nu är jag ingens tjej (nästan alla mina killkompisar är gay).

Dom jobbar som dansare i Härnösand, där har jag även fotat många band.

Härnösand är en av de bästa städer jag vet, kan ni inte hitta ni mig någon helg var det antagligen dit jag smet.

Inga kommentarer: