torsdag, september 30, 2010

En del av min krönika.

September är en månad som nästan alltid innebär stora emotionella omställningar för mig: Skolan börjar, det är dags att flytta igen, och kanske framför allt: jag vinkar hej då till sommarflirten. Eller som jag ser det –jag byter ut den värmande armen runt axlarna mot en perfekt skräddad kavaj från Filippa K (min nya favorit). 2500 kronor kändes lite dyrt först, men nu när jag tänker på det behöver jag aldrig ringa kavajen eller bjuda den på bio. Dessutom är det ett förhållande som, i ärlighetens namn, håller betydligt längre än de flesta andra.

2 kommentarer:

erika sa...

Ja om man inte har en relation får man ju hitta annat i livet som känns bra och positivt. Man kan vara glad utan en pojk-/flickvän..!
(eller hur är det egentligen?)

Anonym sa...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel