torsdag, augusti 26, 2010

Påminn mig om att läsa det här igen om en månad när allt lugnat ner sig så jag då kan få mig ett gott skratt. (uppdaterad)

Okej så jag försökte börja med de saker jag faktiskt kan göra innan skolstarten på måndag. Typ registrera mig..
Så vad händer?
Lösenordet som mig smsas fungerar inte. Jag får panik och tänker att jag nog blivit bortsållad när jag inte svarat på något antagningsbesked (trots att det inte finns någonstans att svara plus att det står att den informationen på något sätt skulle ha kommit till mig). Jag tänker att det antagligen försvunnit på vägen eftersom inget annat brev heller har ramlat in genom brevinkastet. Jag gråter. Tänker "åt helvete med alltihop". Överväger att omyndigförklara mig själv och flytta hem till föräldrarna. Inser att det inte fungerar. Tvångsintagning på psyk då? Kanske det kanske!

Herre gud jag pallar inte det här, och värst av allt: det här är Innan den där jävla kursen ens har börjat! Varför kan inget vara enkelt? Varför kan man inte bara få flytta till den där jävla stan (det är väl inget fel på Sundsvall...) sätta sig i skolbänken och få böckerna inkluderade i priset? Varför gör dom så här mot miiiiig?!


Assistent sökes.
Jag betalar i gnäll och machacachalatte.


Update.
Hehe... kollade på studera.nu och där stod det ju ganska klart och tydligt i ett meddelande från mittuniversitetet att jag inte behövde svara på antagningsbeskedet om jag ville behålla platsen. Tre veckor av ångest var det här ja... hehe.

2 kommentarer:

Lisa sa...

kram! tur att det löste sig!

Marielle sa...

http://www.youtube.com/watch?v=U-zGQjIJMlI&feature=watch_response