onsdag, augusti 25, 2010

En fika eller två. Kanske?

Herre guuud jag har fått så jävla mycket lön.
Herre gud jag måste konsumera.
Herre gud jag tackar dig och mig för allt hårt slit som tagit mig dit jag är idag.
All lön har inte ens trillat in än. Två av tre möjliga. En kvar. Dock en liten, men den ska typ förvandla sig till ett par nya partypjux eller typ den där kavajen från Filippa K eller typ några fonder som kan växa sig stora stora och bidra till min nya kamera.
Jag känner mig som en ny människa.
Solen skiner igen.
Nu måste jag jobba mer mer mer så jag aldrig mer behöver känna oro igen i evigheternas evighet.
Amen.


5 kommentarer:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

:D !!!

Hanna Persson sa...

yeah :)

-emma- sa...

vi ska börja sälja skor från minimarket.
där har du skorna.
köp skorna för dina pengar.
kilklack. minimarket. svarta.
3 av 3 möjliga.

Hanna Persson sa...

emma: I'm on it! (om dom passar mina tassar)

Lisa sa...

åh åh vad skoj!