tisdag, maj 18, 2010

Allt det tråkiga.

Detta har hänt:


Hon som är så fin och underbar gick bort för mig helt oväntat. Mina vänner är ledsna. Jag har förlorat mitt jobb. Jag vet inte när jag ser David igen trots att jag behöver honom mer än någonsin. Jag försökte fly till Stockholm för att glömma. Det enda jag glömde/tappade var min kavaj och min nyinköpta västklänning (som jag köpte för pengar jag inte längre har).

Jag vet att det kommer ordnar sig. Att det snart kommer göra mindre ont. Att sömnen så småningom kommer infinna sig igen. Att jag kanske till och med hittar ett jobb. Men nu måste jag må dåligt och försumma det som inte är absolut nödvändigt. För närmast allt känns raserat och jag måste trassla ut trådarna innan jag kan fläta ihop dem igen. Tills dess kommer det var så här tråkigt och uppenbart. För det behöver jag.

5 kommentarer:

emma sa...

<3

Lisa sa...

Åh,kramar på dig i massor. <3 hoppas du hittar något nytt fint jobb snart. nu får du sörja, det får man göra. usch. kram.

-emma- sa...

och du finns ändå här för mig. hela tiden. den ledsna vännen.
tack.

Maria-Thérèse afiori.com sa...

Elände! Stackars dig vad sorgligt :( Ta hand om dig

Ingela sa...

gumman då.