lördag, april 10, 2010

Skittrakig blogg

Forlat for att bloggen ar sa javla trakig, men jag kanner liksom ingen lust att lagga ut en massa inlagg som saker jag gjort utan bilder och sedan masta lagga upp bilderna igen. Min drom ar att kunna ha bada i samma inlagg. Efter manga om och men har vi dock skrivit kontrakt for internet idag sa hall tummarna stenhart for att det nu ska ga smidigt sa jag kan borja blogga ordentligt igen! Jag har namligen gjort Massor av roliga saker senaste tiden och har lika mycket bilder som bara ligger och vantar pa att fa bli visade.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Blir det nån resa?

Hanna Persson sa...

Vi diskuterar om jag eventuellt ska följa med ända till Guatemala och flyga hem därifrån. Allt beror dock lite på hur många dagar det blir eftersom det är dyrt att flyga (kruxet är att tjejerna ligger lite efter i schemat så de har lite bråttom att ta sig framåt).