söndag, mars 28, 2010

Sa har ar det.

Jag fick akut vatskebrist av att ha krakts och inte sovit pa en natt, vilket resulterade i att jag hade ont i varenda cell i kroppen och vred och vande mig av smarta. Jag visste hela tiden att det skulle bli bra, men det kandes som att jag skulle do just da.
Nu ar jag ordinerad vila och massor av vatskeersattning. Dessutom bor jag ga pa provtagning och kolla sa jag inte har dengue om det inte blir battre, men det tror jag inte kommer behovas.

Idag hade jag hursomhelst gjort iordning Massor av bilder att visa, men sa klart fungerar det inte att satta in en extern harddisk i datorerna pa internetcafet. Ni kan ju tanke er min frustration!

3 kommentarer:

Karin W sa...

Var rädd om dej, Hanna!
Karin

Janna sa...

<3 puss

Mamma sa...

Vätskebrist går ju att fixa eller hur? Visst har du typ "Resorb" i reseapoteket? Spara alla kvitton från sjukvården, jag ringer reseskador i morgon och kollar lite regler. Jag har inte köpt enda grej till mej själv i Linköping, däremot ny Billy till Erik för 395:- mm. Krya på dej och hälsa D.