måndag, mars 22, 2010

En dag i grannstaden Granada (bildinlägg)

































Det har varit helt galet varmt hela dagen och vi har knappt orkat göra annat än att sitta och dricka under vår vistelse i Granada. Nu får jag inte sitta mer vid datorn för D, så ha en bra dag hörni!

ps. Jag fick frågan vilket objektiv jag använder och det är ett 50mm/1.4. De här bilderna är dock tagna med en canon powershot A610, och eftersom vi hade bråttom hann jag heller inte redigera dem, Hav överseende! ds.

5 kommentarer:

Alexandra Boman sa...

fin bild på pojken som sover. och fina byggnader, jag försöker bestämma epok nu när jag tragglar 1400-1700tal inför en tenta.

-emma- sa...

sakna!!!

Lisa sa...

Underbara bilder!

Mamma sa...

Vad är "maträtten" för nåt? Pannkaka, pizza? De små paketen verkar innehålla smör iaf.

Hanna Persson sa...

Mamma: det är jordgubbspannkakor med florsocker och de paketen är precis som du antog smör. Resturangen var väldigt amerikaniserad. David åt en club sandwich.