torsdag, februari 11, 2010

TodayTodayToday




(Emma var snäll nog att fota mig)

Idag har vi hängt hela dagen, hon och jag. Det är vad jag gör den här månaden: hänger. Ovanligt lugnt på jobbsidan och ovanligt stort behov av häng. Det känns liksom som att man hinner mer tillsammans, och det gör man nog. Idag har vi hunnit: Jobba på Farbror Alice, ätit korv och mackaroner hos henne, tjatat om allt som stör oss och sedan avslutat med storfynd på Erikshjälpen. Min korg innehöll en kamera för 17 kronor och tre par solglasögon i vintagestil, dem får ni dock inte se förens imorgon. God kväll!

1 kommentar:

Alexita sa...

du "limar" hanna, säg det så låter det lite mer avancerat än att hänga hehe. To lime (dvs hänga) är typ den huvudsakliga sysselsättningen här borta, jag slår vad om att man kan ha det som yrke! :P