tisdag, februari 23, 2010

På min lista över saker jag bör göra innan resan kommer alltid vissa saker i kläm (söka jobba, söka jobb, skaffa lägenhet, ordna fullmakt åt mamma etc etc). Jag mäktar liksom inte med viktiga saker just nu. Trots att jag har en lista, trots att jag har kniven mot strupen. Det enda jag vill är att dricka chailatte, trycka semlor och blanda mojitos (iklädd festiga kläder). Det enda jag vill är att ta det lugnt.
3/4 punkter har jag dock lyckats tvinga fram idag: Skrivit krönikan för mars samt kommit på en idé om hur resten av sidan ska se ut, köpt hygienartiklar inför resan och sist men inte minst mailat lokaltidningen om en idé, men sommarjobb står kvar ostruket på listan. Imorgon... Imorgon!

1 kommentar:

Lisa sa...

Kramar på dig. Hoppas du tar tag i det där snart. Chailatte är smarrigaste jag vet.