lördag, januari 30, 2010

Show Markaryd 2010











Förra helgens egentliga mål var en återträtt på min gamla folkhögskola i Markaryd. Vi började med att gråta lite, fikade och gick sedan på årets elevers show, som var så himla rolig och bra! Jag rös i kroppen både av nostalgi och välbehag när dom framförde årets nummer. Dessutom måste jag ge ljud- och ljus en applåd för det grymma ljuset, helt jävla underbart snyggt (jag var dock tyvärr inte tillräckligt kvick med kameran för att lyckas återskapa det rättvist)! Grymt!

1 kommentar:

Maria-Thérèse afiori.com sa...

Ser kul ut :)
Hur sjutton lyckades du få den där första bilden så o-kornig? Det ser ju riktigt mörkt ut? Min gamla kamera som är halvtrasig är jättebra i mörker. Nya kameran som ska vara mycket bättre är mycket sämre :-S (just i dåligt ljus)