lördag, januari 02, 2010

It's my party



Jag fyller 23 år på måndag, men eftersom jag jobbar kväll då ska vi ha lite mys med några vänner ikväll istället. Vi ska göra vår paradrätt (Ceasarsallad) och fruktsallad med bland annat granatäpple, mango och passionsfrukt till efterrätt (ja och två påsar chips såklart, någon måtta måste det ändå vara även på nyttigheterna!). Jag insåg föresten idag att när jag går av jobbet på tisdag har jag jobbat tio dagar i sträck, inte konstigt att förlorat känslan av tid och rum på vägen. Efter det är jag ledig (m a o jag ska hysteriskt springa mellan butiker och styra ihop det sista inför plåtningen) i två dagar innan det är dags att kasta kameran över axeln och börja om igen.

1 kommentar:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Men visst är det härligt när det rullar på. Lycka till med nästa plåtning!