lördag, januari 09, 2010

Gårdagens jobb.


Förstasidan på b-delen.

I tidningen (ja jag vet att den är lite oskarp, men det var den bild där dom tillsammans såg bäst ut)

I tidningen

Jobbet igår var både kul och svårt. När det kommer till text är jag alltid lite nervös när jag sällan varken läser eller skriver (riktiga texter, det finns inte mycket av den varan här i bloggen) i vanliga fall. Fotomässigt var det lite klurigt när Wells satt lite utanför ljuset och därför blev de bilderna gärna lite för mörka. Sofia däremot var lite krånglig när hon rörde sig mycket och gärna blundade. Det är kruxet med människor folks, bilden kan vara bra men är personen mitt i en blinkning är det bara att ta en ny. Av tio bra bilder har man antagligen bara en eller två där personen också ser bra ut. (tänk er då när man har två personer som ska se bra ut, vända åt rätt håll och inga miner!)

Konserten var hursomhelst helt otroligt, vilka musiker säger jag bara! Wow!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Jag tycker att ditt reportage var väldigt intressant och fint att läsa. Blir bitter över att jag inte kunde vara där och lyssna, för det verkade vara helt galet bra!

Snyggt jobbat och bra bilder girl! :)

Felix Vincent sa...

Riktigt bra bild den sista!