torsdag, januari 14, 2010

Fixat














Idag har vi fixat saker. Bilen är lagad, vaccinationer inför resan är gjorda, D har klippt av sig sin hjälm av hår och jag har lämnat in bilderna från reportaget jag fotade i helgen. Jag känner att verkligheten lyckats komma ikapp mig och den är fylld med 70% ångest och 30% pepp. Det är ju faktiskt inte bara roligt att ens pojkvän ska flytta till ett u-land 24 h flygresa och fyra tusen kronor (enkel väg) bort. Jag måste komma på saker som vad jag vill göra av min tid här och där, när jag ska flytta ut ur lägenheten, när jag ska flytta in i en ny. Ni fattar. Kaos, jobbigt, drygt och spännande på samma gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kolla din yippie mail Hanna!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story)w sa...

Tror säkerligen att du kan klämma fram en hel del bra reportage på resan. Från Poppius fick jag en del papper med typ "att tänka på som frilansjournalist" osv, jag scannar de gärna och mailar dig om du vill.