onsdag, januari 06, 2010

Efterlysning och gnäll



Jag sa igår att jag nu skulle vara ledig en dag, det är inte sant, igår kväll fick jag veta att jag ska jobba en dag till. Två veckor utan paus that is. Två veckor, tre arbetsgivare och galet roliga uppgifter blandat med katastrofer som t.ex människor som droppar ur i sista sekund och helgdagar som gör det omöjligt att jobba effektivt.

Sökes: Tjej med jävligt cool stil bosatt i Härnösand. Är du eller känner du henne hör då av dig till mig Snarast!

3 kommentarer:

Feffe sa...

Det räcker inte med en snygg go glad datanörd med öga för kod då? Eller är vi nördar inte längre coola nog för reportage? ^^ fnizz

Anonym sa...

En tjej som heter Nike Eliasson, född 1994. Du kan kontakta henne via hennes bilddagbok; ioangn. Hon är van vid att vara modell, för hennes pappa är fotograf.

Anonym sa...

Jag har en kompis med skitsnygg stil bosatt i sundsvall.. Fungerar det? Isf kan jag ju skicka hennes nr eller ngt sådant:) kram Anna