fredag, januari 08, 2010



D och jag har lite olika syn på livet. Han tror på allväderskläder i alla väder medan jag tror på... ehh... inte allväderskläder (så länge det inte är sibirsk vinter som nu alltså). Inför resan har han sagt till mig att inte se så turistig ut för att inte bli rånad, han tycker att jag ska anstränga mig för att smälta in säger han. A'men guuud vad tråkigt säger jag! Är inte halva grejen med att rymma utomlands till solen att få strutta runt i löst sittande toppar, snygga flätade hattar, solparaplyn och korta shorts? Tråkigt säger jag bara, mucho tråkigt!

(jag måste även inflika att texten är skriven med självironi känner jag...)

2 kommentarer:

Joel Alvarez sa...

Lyssna på D. :)

Alexandra Boman sa...

Haha. Du slipper iaf leva i en ryggsäck så du hinner nog skapa dig en stil med inhemskt fashion!