torsdag, december 31, 2009

Surprise!


Fotot lånade jag min fantastiskt begåvade vän Joel Alvarez.

Kommer ni ihåg det här inlägget? Det gjorde knappt jag heller tills för några veckor sedan när Latinamerikagrupperna ringde upp D för en intervju och de efter ännu en vecka till ringde upp och erbjöd honom en tjänst i Managua (Nicaragua) under ett år fr o m slutet på februari. Vi vet inte ännu hur jag ska göra eftersom jag inte riktigt vill ge upp allt och bara flytta med utan någon sysselsättning, dock vet vi att jag under våren antagligen kommer spendera minst två månader där, och sen i höst igen lite längre. Bloggen planeras hursomhelst få följa med. Frågan är bara:

Är ni sugen på att följa med på resan?!



I added google translator to tips and music, and I think you would like to read this :)

1 kommentar:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Härligt! I say go! här finns alltid kvar, vad som finns där kan man ju aldrig veta.

Gott nytt år.