onsdag, december 30, 2009

September-December 2009

I september...

... klädde vi upp oss och gick på fest...

... eftersom Farbror Alice äntligen hade öppnat!

... åkte jag till Kyrkdal och gick på loppis.

... såg jag och några vänner underbara Nina Ramsby på Teatern.

I oktober...

... åkte vi till kusten under en övningskörning och fotade.

... ställde den här fina tjejen upp på bild.

... blev jag sugen på att lära mig dansa tango.

... gick vi på poesifestival på biblioteket.

I november...

... hälsade Joel och Alex på.

... fotade jag dessa två.

... var det mycket festligheter.

... kom Mats Jonsson till länsmuseet och berättade om sitt liv och arbete.

... gick vi på Norrdans galapremiär på Teatern.

I december...

... gjorde jag mitt första jobb för Allehanda och fick sidettan.

... tog jag körkort (wihooo)!

... såg jag Kapells luciatåg.

... deltog jag som modell under Windows 2009.

... fick vi det på papperet att vi faktiskt har den godaste julmusten i Sverige, vilken jag avnjöt till julmaten i Bollstabruk.

2 kommentarer:

-emma- sa...

så galet göttigt att se fina bilder från Farbror Alice - och även på våra plagg fast på bilder från annat.
att fatta att folk köper våra grejor och använder.
så galet göttigt!

Lisa sa...

Åhhhhhhhhhhhhhh jag vill ha den julmusten! inte hittat den någonstans i juletid den är typ slut här i övik eller så kanske man hittar den i någon mataffär. men den är eftertraktad. vackra bilder du fotar!