måndag, december 28, 2009

January-April 2009

I januari...

... fick jag min d60 och övade på grannens ponny Ada (som nu tyvärr inte finns med oss längre).

... åkte jag till Cicci i Härnösand när jag ville skaka loss.

... sjöng jag på en manifestation för Palestina.


I Februari...

... åkte jag till Kramfors för att se Piteås studiomusiker framföra sin årliga konsert.

... försökte vi hoppa oss i form.



(foto: Alex Boman)
... reste jag till Bolivia för att hälsa på D som då bodde där i fem månader.

I mars

... fann vi fantastisk utsikt under en utflykt i Cochabamba.

foto: Alex Boman
... åkte vi till Isla del Sol innan kosan åter skulle styras hem till Sverige (för min del).

... åkte vi till Umeå på klassresa för att besöka Norrlandsoperan för att se Peter Grimes (eftersom man inte får fota under föreställning får ni istället se en bild på vår guide).


I April...


... köpte jag mitt 50/1.4 och har inte släpt det sen dess.

... åkte jag till Stockholm och dansade på marie laveau med bland andra Joel.

... sken solen så starkt att vissa till och med vågade ta av sig en tröja, och vi lyckades nästan lura oss att sommaren skulle bli varm.


Jag vet inte om det är det bästa eller viktigaste som hänt under den här delen, men det har hänt, och det fanns bilder som bevisade det.

2 kommentarer:

Maria-Thérèse afiori.com sa...

Å, bra idé! Ska du göra för hela året?

Otroligt söt häst!!!! Gillar utsiktsbilden mkt.

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Du har tagit så många bra bilder det här året! nu måste jag också dyka ner i mina mappar.