lördag, november 03, 2007

fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck

Ensamheten vill jag lova tynger mig som ett stort jävla moln ovanför mitt huvud. Inget att skicka sms till när som hellst, ingen att ringa och prata med i två timmar innan jag går och lägger mig, ingen att åka hem till och ingen som håller om mig när jag sover och säger att jag är söt när jag snosar till precis innan jag somnar.
Många undrar vad tusan som hände eftersom vi så uppenbart trivdes så bra ihop och faktum är att jag inte har en jävla aning. Det gick från att vi ena dagen pratade om att ta en sista minuten på mitt jullov till att vi ligger och reder i vad vi känner, och jag åker hem mitt i natten.
Tanken på att imorgon sätta mig på tåget till markaryd och veta att jag inte kommer komma hem till Nicklas igen, att inte ha den trygghet när saker känns jobbiga på skolan får mig helt ärligt att vilja ge upp här och nu. För även fast jag är en del av beslutet, även fast det var jag som bestämde mig för att gå, så betyder det fortfarande inte att han är den som under kortast tid påverkat mig mest.

FAN.

Inga kommentarer: