torsdag, november 22, 2007

from hero to zero

Det fanns en tid när jag gick ut och dansade (på nån klubb, inte till Bjärnum för att öva piruetter) pimplade vin och flirtade med söta pojkar genom rummet. Det fanns en tid när jag klagade på att jag inte ha nått på mig till vardags eftersom det enda jag köpte var nya partykläder.
Dom dagarna är över! Jag har varit lika nykter som Smith är under sitt förhållande med Samantha, jag kommer inte ihåg sist jag flirtade ordentligt och min garderob svämmar över av snygga vardags tee´s. Det här är dock inget jag är nöjd med, jag saknar att glida fram på dansgolvet, jag saknar att vakna men det yppande lilla huvudvärk jag väljer att kalla baksmälla och framförallt saknar jag mina härliga brudar som alltid är peppade på nånting nytt! Kom och hämta mig!

Inga kommentarer: