tisdag, oktober 02, 2007

Veckans dilemma

Veckans dilemma har stått mellan att vara vettig och inse att jag behöver min sömn och att jag behöver få spendera lite tid med min pojkvän, och en hejdundrandes utekväll på Kramm.
Hela min kropp skriker efter att få ha lite roligt samtidigt som att tanken på att min pojkvän ska sitta hemma hos sin mamma och vänta på mig medan jag shottar i baren känns sådär kul.
Pojkvännen själv säger att det inte gör nånting och att det är klart att jag ska umgås med mina kompisar och nu råkade jag skicka ett sms där jag säger att det är vad jag vill göra.

3 kommentarer:

Emma von Babel sa...

Du vill såklart på Kramm!
Kan han inte hänka?

Cecilia Eurenius sa...

Du har ju utan problem suttit och väntat ifall det var han som skulle ut. Varför ska han slippa undan? Du har tagit rätt beslut HP!

Emma von Babel sa...

Jag har köpt nu med!
Haha, ja men är det inte en pojkväns uppgift så säg?!