torsdag, oktober 04, 2007

hem till Markoolio

Om cirka tre timmar börjar jag stega iväg mot Markaryds station för att ta bussen till Hässleholm och sedan byta till Stockholmståget på väg hem.
Imorgon ska jag träffa Tora, Cicci och Åsa i Härnösand medan Nicklas är på jobbet. Sen är det tänkt att jag ska ställa till med någon slags överraskning, problemet är dock bara att jag inte ha nån jävla överraskning! Möjligtvis för jag laga mat som en god hemmafru, synd bara att jag är en mindre katastrof i köket.
På lördag ska vi dock mysa hela dagen och sen åka hem till mina föräldrar en sväng följt av en kväll på Kramm med Markoolio. Kan man ha en bättre helg än så, så säg?

2 kommentarer:

mrskelso sa...

helgen den 26 oktober måste du komma till härta! då kommer jag hem en sväng som det ser ut nu! komkomkom! pussar

Emma von Babel sa...

Nej alltså Markoolio är något speciellt må jag säga