torsdag, september 13, 2007

Hemlängtan

Det är sant nära och kära, jag längtar hem, jag längtar efter mina kära vänner därhemma som alltid fäller spydiga härliga kommentarer och shoppar skor till ett fördärv. Jag saknar min trygga famn i Härnösand som alltid har roliga påhitt och hyss för sig. Framförallt håller jag på att stupa under i brist på bra fester! Jag vill lova att jag håller peppen uppe för en hejdundrande födelsedagsfest för vår kära Cicci när jag kommer hem första helgen i oktober!

3 kommentarer:

Tora sa...

Kom hem säger jag!
Försten tänker jag hälsa på dig snart

Cecilia Eurenius sa...

Du är så välkommen hem Hanna!!! Haha vi har så många sköna bilder på dig när du sitter i den där datastolen och fyllegarvar. ;D

Hanna sa...

Tora: KOM HIT GENAST!

Cicci: Jag kan knappt vänta tills jag får se dem ;p