söndag, september 16, 2007

En enkel anledning

Många av er önskar se bilder från mitt nya spännande liv som show- och musikalare i Markaryd i Småland.
Anledningarna till att det inte kommer gå på ett tag till är följande.

  1. Vi får inte installera program på skolans datorer därför kan man inte lägga in bilder från sin kamera.
  2. Datorn jag själv köpte var helt fucked up och blev därför tillbakaskickad i måndags, och tills jag fått en ny och skolan dessutom ordnat internet till internaten får ni helt enkelt hålla tillgodo med tråkig text om hur vi blir hatade av lokalbefolkningen.

På tal om att bli hatad av lokalbefolkningen var det då en tant som körde rakt in i mig med sin kundvagn igår när jag skulle handla. Jag ska börja använda hjälm till vardags.

1 kommentar:

Jenny sa...

Dum lokalbefolkning har man ju varit med om, men den där vill jag göra film om, verkar ju helt bissart. Stå på dig! Eller ja, hoppas du kan stå på bena när de kör på.