söndag, september 02, 2007

Efter många om och men har jag äntligen tagit mig hem till Markaryd igen. Åter igen ensam när mörkret faller.
Jag har ätit på Hornöberget, shoppat danskläder i Härnösand, skurat Nicklas nya toalett, åkt mc, ätit kräfter hos mamma och pappa samt hämtat en fet hög med räkningar och mitt efterlängtade Visa-kort.
Innan jag åkte sa Carin åt mig att inte ha för höga förväntningar på helgen och jag tänkte att det är nog en bra idé, det skulle inte ha blivit första gången jag blev besviken. Så blev dock inte fallet, Nicklas höll för mina förväntningar och så mycket mer. Tack!

3 kommentarer:

Tora sa...

Jag är grymt besviken att jag missade dig i ett skinnställ. I'll bet that you were buuurning hot

Cecilia Eurenius sa...

Jag förstår inte varför du inte går lös med kameran i Markaryd såsom du gjorde i Kramfors?!?! Bilddagboken ekar tom.

Hanna sa...

Tora: jag tror tyvärr att Nicklas var mer burning hot än jag, jag var bredaxlad och såg ut som om jag hade bajsat på mig!

Cicci: Jag får inte installera program på skolans datorer så därför kan jag inte lägga in några bilder. Tro mig, såfort jag får igång min laptop blir det ändring.