torsdag, augusti 23, 2007

Kommer du ihåg?

Kommer ni fortfarande ihåg mig? Jag har inte haft internet på 5 dagar, men nu är jag tillbaka i gamet!
Jag har alltså flyttat till Markaryd i Småland för att läsa Allmän Musikal Profil på deras folkhögskola. Vi är 27 glada ungdomar varav några av oss bor på internatet Svalgården (däribland jag själv). Vi har namn som: Carin, Ester, Hanna (2 st), Ida och Sofie, och vi trivs ganska bra ihop!
Idag börjar jag klockan 13 och har då sång i hel-/halvklass, vilket är den enda lektionen jag har på torsdagar. Sen efter den ska jag och Sofie gå till Kupan här i stan och leta billiga antika saker till våra rum eftersom vi har minst saker med oss av alla. På lördag ska några av oss även låna en bil och åka till IKEA för att handla in lite nödvändigheter och sen förhoppningsvis blir det ett glas vin på puben här i byn. Gör det du också, ciao!

3 kommentarer:

Cecilia Eurenius sa...

Haha Hanna, om du lägger dig till med skånska så kommer jag aldrig mer kunna ta dig på allvar! Har du internet nu btw?

Kristina sa...

Din frånvaro märks här i Kramfors. Men hoppas du har det nice i Småland :)

Elin sa...

Låter himla najs det där.. Du lär trivas!