onsdag, augusti 29, 2007

Dance with me

Dagens danslektion bjöd på ett "håll käften" från dansläraren och en jävla massa svett, som senare ledde till att jag får dansa i gruppen med mer erfarna dansare i fortsättningen.
Musikteorin som jag läst under senaste året visade idag ha rotat sig i min hjärna när vi hade rytmik-övningar på sången och jag faktiskt fattade nånting och kunde göra även de svårare övningarna.

Dagen känns i helt väldigt stressig med skola från 8-16 följt av internat-möte, träning av sången jag ska sjunga upp imorgon och genomgång av dansen vi lärde oss idag, samtidigt som jag måste packa och försöka komma ihåg vad det är jag ska hämta i helgen. Jag kommer med största sannolikhet somna på ett ögonblick när jag kommer hem till Nicklas imorgon kväll, and I don't mind.

1 kommentar:

Sandie sa...

det låter som om du har det bra där nere. Alla bara lämnar allt bakomsig nu och "moves on" Kan jag gör annat än känna avudsjuka? haha. men min tu kommer den med, förr eller senare.