onsdag, juli 18, 2007

Vad tror du, tror du?

Jag satt och läste runt lite när jag i Sandras blogg såg frågan "tror du på kärlek vid första ögonkastet?".
Jag kanske är en romantisk lovefool, men jag vågar nog påstå att jag snarare inte skulle tro på kärlek om det inte var vid första ögonkastet. Den där känslan när man ser en person för första gången och tänker "aha!"
, vad vore romantiken utan de tillfällena? Romantik är väl (rätta mig om jag har fel) tänkt ska vara löjlig, oförståligt och oförklarigt?

6 kommentarer:

Cecilia Eurenius sa...

Det där är en illusion Hanna. A huge one!

Hanna sa...

en illusion som för mig varit verklig flera gånger då alltså :p

bettan sa...

by the way my sweet cherry pie, du har raderat mig ur ditt liv! jag finns inte längre på din vänner-lista och det driver mig till vansinne ;) skämt-å-sido. var befinner du dig? om du har lite att göra är du, som alltid, välkommen på festligheter här uppe. det är reggae som gäller på helgens temafest. var spontan - dra med dig några brudar och kom nån gång! fridens liljor!

Anonym sa...

det var förresten jag som skrev, glömde att man måste printa in skit-http:// före webbadressen.

Cecilia Eurenius sa...

ska det funka i långa loppet tror jag det måste vara en tråkig kärlek som kommer långsamt. tänk exempelvis hunkalicious. eller så är det bara jag som tappat förmågan att bli kär, eller ens minsta intresserad. just nu greppar jag efter halmstrån för att eventuellt kanske verka ha iaf nåånting på gång.

Hanna sa...

Cicci: kom ihåg att jag är charlotte av oss, jag tror att 80% av alla jag träffar är mitt livs kärlek.