torsdag, juli 26, 2007

Hey Big Spender!

(nyklippt!)
Idag har jag klippt mig och sedan åkt till Sundsvall med mamma för att shoppa.
Jag hittade:
  • kostymshorts från Tiger (mina från Monki har tappat färgen totalt)
  • Klänningen med nit-skärp från Zara som jag velat ha hela sommaren (+ en vit tubtopp)

  • Svart skjorta, svart väst, kornblå tubtopp samt underkläder (H&M).
Imorgon ska jag även in till Kramfors efter jobbet för att köpa i.d. Bare Escentuals foundation + rouge på Sonjas Hårkompaniet eftersom jag fått nog av att min Cashmere perfect innehåller skadliga ämnen (+ att den täpper igen mina porer). Jag fattar inte att jag inte köpt bättre grejer för länge sen, borde man inte vara extra noggrann med saker man har i ansiktet? (jo det borde man)

1 kommentar:

Tilde sa...

Snygg-Hanna!