onsdag, mars 21, 2007

you should be dancing

I vanliga fall när jag har gjort nånting inför publik brukar jag känna nån slags pirrig känsla i magen, men idag känner jag ingenting. Visst var det ett kort framträdande, men det var mitt första dansframträdande sen jag var 10 år gammal. Det var iallafall väldigt kul att Lena var där och tittade. Efteråt åkte vi hem hem till henne för en härlig girlylicious-kväll med bondkakor och tjejsnack. Lena ska köpa vita versace-solglasögon och jag vill pengar.
Behöver din bil tvättas? Ring Hanna!
Är din pojkvän en idiot? Ring Hanna!
Glömmer du bort att vattna din blommer? Ring Hanna.
Hanna är den automatiska hemhjälpen för alla situationer. Hennes ben må se korta ut, men låt inte bilden lura er! Hon är snabb som vinden och noggrannare än den värsta förskolefröken! Så sätt dig vid telefonnen och ring, vänta inte, ring Hanna idag!

Inga kommentarer: