torsdag, mars 22, 2007

tårta på tårta

Jag vaknar 8.02 av att, hör och häpna, jag inte har hostat inatt! Inte en enda gång under natten har jag vaknat av att jag kippar efter andan. För att fira det klev jag upp, drog på mig kläder, borstade tänderna och liftade med Lena in till Kramfors. Eftersom jag inte ätit någon frukost gick jag till hemköp och införskaffade jucie, bröd och en härlig tacogratäng till middag.

13.00 Börjar dagens bestyr med rep rep och åter rep, följt av en snabb musikteori lektion följt av Temarep från 1545-1830, vi kommer sjunga stämmor ut i tomma intet och solisterna kommer läsa innantill. HansOlov kommer springa runt och sjunga falsett, och Hans Garneij kommer skojja med sin lilla apparat som jag tror finns där för att få rätt takt på låtarna. Efter det ska jag springa hem och byta om för att sedan åka till Ridskolan.

Ingen rast och ingen vila i Kramfors Torsdagen 22/3.

Inga kommentarer: