onsdag, mars 28, 2007

Temakonsert 2007


Årets Temakonsert blev en riktigt hit! Sångarna var full av självförtroende och tog scenen med storm, glitterflickorna dansade sönder sina fötter och sjöng sönder sina stämband. Publiken var med, Hans-Olov var tårögd och orkestern höll tempot uppe! Jag känner mig otroligt peppad på hela show-grejen, det vore helt sjukt kul att göra sånt här oftare, så jag ska prata lite med Kristina och fundera på om jag kanske ska byta ut någon av skolorna (typ den som det kostar några hundra att söka till) mot en pop/rock utbildning. Vi får se vad hon säger (antagligen samma sak som när vi skojjade om Idol, ett rungande nej).

2 kommentarer:

Cicci sa...

För mig är dom över efter operan, det kan jag lova. Tror inte jag har så mycket mer att hämta på en scen, det finns dom så är såå mycket bättre... Jag tror mitt kall är något annat. Jag kommer bli en kör-nörd. :P

Cicci sa...

Jag tror personligen att jag har ganska begränsade röstresurser. Har jag något att hämta någonstans är det inom det klassiska, men då är jag för dålig på teori. Låtarna och melodierna är ju så komplicerade. Sen är musik något jag älskar att hålla på med, men ingenting jag vill lägga ner hela min själ i.