måndag, mars 12, 2007

tea for two


Jag såg nyss en bild på Emanuel och mig från en mindre lyckad midsommarfest i Nora. Jag ser lika strålande glad ut som jag, på den tiden. Jag har inte gråtit på flera dagar, och jag har fram till nu trott att jag varit ganska okej med hur saker blivit, men det är jag inte. Jag är arg för att jag inte får kramas när jag vill, jag är arg för att jag inte klarar av att vara i min lägenhet, jag är arg för att du lämnade mig när jag behövde dig som mest. Jag saknar dig så det gör ont, precis överallt gör det ont! Jag vill ha nån som sover hos mig på nätterna, som ringer på kvällarna, som skriver kärleksdikter, men framförallt kanske jag vill ha nån som inte gör slut två veckor efter att ha skrivit smäktande kärleksförklaringar.

2 kommentarer:

Stintan sa...

Hejsan! Nämen, det var väldigt uppiggande att höra !:) -Tack:)
Jodå det flyter på, är väl lite allmänt deprimerad över att Björn är så långt borta.. men annars går det bra. Jag jobbar ganska mycket här borta i Oslo, så det blir fina pengar! Hur är allt med dig?
Jag saknar dig ! Hoppas att allt är fint! Vi hörs. Kram o Puss !

me again.. sa...

är precis på språng ner i sängen så jag svarade bara innan jag läste vad jag just lämnade en kommentar till...
Jag skulle gärna träffa dig nu för en lång promenad eller en massa prat framför ett dåligt eller mycket bra tv program !(bara så du vet )..