fredag, mars 23, 2007

sweat, drugs and rock'n'roll

Jag svettas som en långdistanslöpare, knarkar allergipiller och sjunger elton john. Min hals har övergått till "jagvillintepratafördetgörsåont"-stadiet, ni kanske kommer ihåg? Samma stadie som innan temakonserten förra året när jag inte pratade på flera dagar och en läkare råkade bränna mitt gomsegel med en uppvärmd spegel.
Inatt har Lotta sovit hos mig, hur mycket vi nu har sovit, hela natten har jag vaknat ungefär en gång i timmen och testat svälja för att se om det bara var en mardröm, det var det inte.
Imorse bakade vi scones som vi åt med lyxig fransk marmelad (utan tillsatt socker) och väntade på att min hyresvärd skulle komma förbi och titta på lägenheten med en manlig spekulant. Jag tror han gillade vad han såg, lägenheten alltså.

Inga kommentarer: