onsdag, mars 28, 2007

The Bitch is back


Här har vi en riktig godbit från gårdagens konsert! Sanna Grannas framförde the bitch is back med en koregrafi som iallafall för mig påminner lite om grease's "you're the one that i want" där vi följde henne under showens gång. Jag tycker personligen det var en av de två roligaste låtarna att vara delaktiga av, just för attt man kände sig väldigt delaktig. I andra låtar var vi verkligen bara en bakgrundskör, men i den här låten fick vi komma fram och sjunga och dansa mot henne, riktigt riktigt kul!
Idag är jag helt slut i kropp och själ, egentligen skulle jag vilja gå hem och stanna där, möjligtvis ta en promenad eller bara sitta på bron en stund och andas in vårluften. Den enda som får hålla mig sällskap är min nya pojkvän; Jerry Seinfeldt (säsong tre)!

2 kommentarer:

mrskelso sa...

ååå, jag skulle velat se eran show! verkar som att det blev en lyckat tillställning! snygg kusin du har föresten;)

Cicci sa...

Självklart, men chansen att ngt sånt skulle dyka upp är ju rätt mikroskopisk. Och att få jobb på Wallmans eller liknande är ju rätt uteslutet, då ska man ju ha en meterlång meritlista...