onsdag, februari 22, 2006

vad har du gjort idag?: Gått runt och ja, gått runt
var det kul?: jorå
vem hade du senast en seriös pratstund med?: Linnéa
Gillar du att slåss eller?: jag är farli
när var du senast riktigt full?: när jag var 14 år och kär
är du seriös?: absolut ungefär när det gäller.
vad har du för färg på ögonen?: bruna
vad vill du ha för färg på ögonen?: bruna
vad är du allergisk mot?: allt
gillar du att laga mat?: om nån gör det med mig
märkeskläder eller secondhand?: märkeskläder köpta på second hand.
hur många par skor har du?: många
är du sexuellt frustrerad?: absolut
vem är snällast just nu?: Linnéa
var har du ont?: i hjärtat, ack och ve!
kan du stå på händer?: finns inget som talar för det.
favoritserie: tredje klotet från solen, will & grace
Hur många hål har du i öronen? inget alls
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? det händer.
Bär du ett donationskort: nej, det borde jag ändra på.
Vad gör dig riktigt opepp? jag själv när jag blir nervös.
Har du raggat på internet? Ja, ja det har jag.
Tycker du om någon?: jag tycker om många.
Vad gör du nästa år?: förhoppningsvis nånting fantastiskt (antagligen nått fantastiskt).

Inga kommentarer: