tisdag, februari 07, 2006

Tisdag

Dagens Humör: Trött efter att ha vaknat kl. 5 imorse (okänd anledning)
Dagens resa: eventuellt åka till filippaboden i kramfors
Musik: Joanna Newsom
Missbrukade ord: snarare mening, "I don't know"
Dryck: Teän så länge vatten
Utstyrsel: svarta stuprör, brun randig blus, brun tröja
Lyckade: två varv runt ön innan frukosten
Misslyckade: antagligen det faktum att jag vaknade nästan 3 timmar innan klockan.
Äckliga: Inte så mycket äckligt idag.
Snygga: jag måste nog säga mig själv i min nykomponerade utstyrsel.
Hemska: Om nån missade att jag vaknade klockan FEM imorse...

Den här dagen kommer antagligen bli väldigt lång eftersom jag har vilodag från träningen, men å andra sidan ska jag börja skriva min rapport om Kuba också så. Det är nog lika bra.

Inga kommentarer: