måndag, december 05, 2005

Men se det har slutat att snöa

vad är tuffast, filmkrönikan eller musikbyrån? jag skulle nästan tro musikbyrån eftersom jag gillar musik, men film kan överraska en!
vad är snyggast, blekt eller solbränt skinn? Vit som ett spöke, men om man vill leva..?
manchester eller jeans? jeans nästan alla dagar, men ibland blommar manchester och då är dom nästan snyggare.
epa-traktor eller lastbil? lastbil eller inget alls?
gröna eller bruna ögon? jag har bruna, men om du vill kan du ha gröna!
svart eller brunt hår? Brunt som barken på granarna.
sex eller hångel? pest eller kolera?
sova tält, med eller utan liggunderlag? Sova I N O M H U S
svart eller rött? svart som natten, eller katten, iallafall Nisse... Gus han är lite av varje.
trasiga byxor, lappa eller slänga? Mina byxor går aldrig sönder.
vad har hjärterdam oftast för hårfärg? min kvinna ska ha rött hår som Donna i That Seventies Show.
ryggsäck eller midjeväska? ryggsäck, men finns det många tjuvar är midjeväska bra för pengarna.
sover du naken? inte utan att kissa på mig.
vad gör du när du inte kan sova? stirrar i taket och tänker "somna då, soooomna då"
somnar du med tvn på? aldrig
har du någon gul tröja? jag har två! En långärmad och en t-shirt, båda när jag tränar.
brukar du laga din egen mat? ja, idag åt jag kikärts- och jordnötsbiffar som mamma och jag gjort, jättegott i tortillas med grönsaker.
vad tycker du bäst om, grönsaker eller frukt? frukt.. jag äter minst 3 om dagen.
ser du på film, action eller komedi? komedi
vinyl eller cd? cd oftast, men jag köper vinyl bara för att ta fram och titta på och polera ibland.
ordjakten eller pussel? va?
simpson eller futurama? simpsons, för futurama har jag knappt sett.
bart eller homer? homer är som en gammal vän
slänger du strumpor med hål i? ja
har du varit otrogen? nej
ångrar du dig? njäee
har du nyligen varit i slagsmål? nej
är du kär? nej
om ja, i vem? -
är han/hon kär i dig? klart han är
har du varit kär i flera samtidigt någon gång? ja, max 2
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet? ja det kan man fråga sig..
kommer du gifta dig någon gång i ditt liv? jag tror inte på idén, om man älskar varandra räcker väl det?
vill du flytta utomlands? jag vill gärna bo i Mocambique eller liknande ett tag, ett år kanske.
kvälls- eller morgontidning? morgontidning
arbetsljus eller mysbelysning? arbetsljus
vilken färg har dina strumpor?randiga idag.
har du duschat idag? ja, ja det har jag faktiskt!
kan du säga jag älskar dig på spanska eller på isländska? jag kan säga jag älskar dig på tyska, engelska och svenska sådär säkert... men nej inte nån av de i fråga.
vilken var den senaste filmen du såg på bio? jag vet inte, det var väldigt länge sen jag var på bio faktiskt.
hade du sällskap med någon, i så fall vem? Pappa kanske?
var är du just nu? på skolan
hur länge kan du hålla andan? inte länge för jag har astma
brukar du bli våldsam när du blir förbannad? jag slåss nån gång om året, ibland kastar jag saker... typ riskakor på pappa en dag när jag blev irriterad.
tycker du att det är viktigt att ha ett arbete? Inte just nu, men efter studenten vore det som handen i handsken iallafall ibland.
vilket är snyggast, brunt eller orange? brunt är en gammal klassiker.
fingervantar eller tumvantar? tumvantar eftersom jag gillar att se söt ut.

Inga kommentarer: