måndag, november 28, 2005

Lariamen den sista

Idag går sista skeppet av Mocambique av, sista Lariam-tabletten ska tas och sen finns inget kvar utom minnena och bilderna.
Det är konstigt hur något så nära i tiden ändå kan kännas så otroligt långt bort, det Är långt bort, men det är inte länge sen.

I takt med att julen närmar sig börjar även"vad ska jag göra efter studenten"-tankarna sätta igång, samt mer ytliga "undra om jag skulle passa i rött hår"-funderingar...
Jag vill jobba på nått skitjobb i en mysig stad och bara ha roligt, gå på spelningar, fester, sy roliga kläder och leva livet. Gärna en stad som inte ligger så fruktansvärt långt hemifrån också så man ändå kan träffa kompisarna ibland, men då är ju sundsvall alternativet, och jag vet inte riktigt hur okej jag är med det. Det är en sån stad som aldrig riktigt fallit mig i smaken, men dom har pipeline som man skulle kunna grejja med, det är väl å andra sidan ungefär allt.

För övrigt ska jag åka och köpa nya joggingskor idag eftersom mina ganska uppenbart har gjort sitt, vilket man tydligt kan se på höger sko där sulan är halvt genomnött i tårna.
Jag ska även kolla om dom har nån slags luftvärmare så att jag ska kunna träna även när det börjar bli lite kallare (utan att få lunginflammation alltså).

Inga kommentarer: